Skålen
4,5
13 betyg

Recension av Skålen – av Julia H.

Skålen

Goda och fräscha bowls åt det asiatiska hållet. Medan jag väntade på min beställning passade jag på att dricka av misosoppan som ingår. Det finns både sittplatser utomhus och inomhus som tillhör restaurangen. Jag valde däremot att ta med mig till parken i närheten då det var mycket folk.