Recension av Strandhäxan – av Andrej P.
Jag skriver aldrig recensioner men detta var värdelöst. Otrevlig personal, allt från hur personalen uttrycker sig - "ni får inte vara här" till allmän förvirring i ordrarna. Vi var fyra i sällskapet, min mat kom efter att alla andra hade ätit. Kunde inte kompenseras på något sätt. Maten ok men att ta 115 kr för lite pommes och erbjuda denna service är inget annat än under all kritik.