Recension av Un Poco – av Caroline A.
Bara genomgående så jävla gott. Fin och uppmärksam service. Och kanske hade tur men vibade så mycket med musiken - det var som att de hade stulit hela min "gilla"-lista på Spotify.
Bara genomgående så jävla gott. Fin och uppmärksam service. Och kanske hade tur men vibade så mycket med musiken - det var som att de hade stulit hela min "gilla"-lista på Spotify.