Recension av Bleck – av Maja A. Dela Rapportera Maja A. Kandidat Bleck 27 juni 2018 SJukt bra ställe! Älskade stämningen, maten och läget. Hit kommer jag för att kolla på matcher, dricka god öl och äta mellanrätter i toppklass. Buratan var grym!