På Magnolia serveras bland annat:
- Fusion
- Asiatiskt
Några trappsteg från Mariatorget serverar Magnolia asiatiska rätter såsom bao och grillad anka vid sidan om hantverksöl, naturviner och drinkar. Sommartid öppnar restaurangen upp sin uteservering längs trappan.
Riktigt mysigt ställe vid Mariatorget som jag verkligen kan rekommendera för både dejt-kväll, häng med kompisar eller ta med familjen!
Jag har varit precis lika nöjd gångerna jag varit här, det är supertrevlig personal som balanserar perfekt mellan att vara för på och ändå fråga hur man har det. Priserna är superbra (tipstipstips är att ta 3-rätters för 330kr!) och bra dryckeslista.
Maten är riktigt god, jag är ett big fan av Bao's vilka är suuupergoda här! Bra variation på huvudrätterna och kan varmt rekommendera både laxen och panang-curryn (lite hetta så man är förberedd på det!).
På vinterhalvåret blir det supermysigt med belysning och sommarhalvåret frodas det i backen med härlig stämning!
Verkligen ingenting som gått fel kvällarna på Magnolia! Ett riktigt go-to ställe!
| Av | Snittbetyg | Antal |
|
Thatsup
|
4,2
|
12 |
Recension baserat på lunch. Bra bao buns och bowls och alltid bra bemötande av personalen. Finns uteservering på sommaren och ligger väldigt bra och mysigt till på Söder. Kanske lite dyrt för lunch men rekommenderas ändå!
Riktigt mysigt ställe vid Mariatorget som jag verkligen kan rekommendera för både dejt-kväll, häng med kompisar eller ta med familjen!
Jag har varit precis lika nöjd gångerna jag varit här, det är supertrevlig personal som balanserar perfekt m...
Var på Magnolia under Krogveckan som är nu. 2 rätter för 200 kronor på detta stället. WOW! Mins absolut bäst spenderade 200 kronor någonsin tror jag.
Om vi börjar med lokalen så är den sådär lagom liten. Tillräckligt stor...
Om man vill äta god asiatisk mat och är ute efter något genuint, minus kinakrogskänsla, då är Magnolia helt rätt ställe. Hög mysfaktor men inte tråkigt vilket gör det till ett perfekt ställe att gå till med en kompis eller en dejt.
Riktigt mysigt ställe vid Mariatorget som jag verkligen kan rekommendera för både dejt-kväll, häng med kompisar eller ta med familjen!
Jag har varit precis lika nöjd gångerna jag varit här, det är supertrevlig personal som balanserar perfekt mellan att vara för på och ändå fråga hur man har det. Priserna är superbra (tipstipstips är att ta 3-rätters för 330kr!) och bra dryckeslista.
Maten är riktigt god, jag är ett big fan av Bao's vilka är suuupergoda här! Bra variation på huvudrätterna och kan varmt rekommendera både laxen och panang-curryn (lite hetta så man är förberedd på det!).
På vinterhalvåret blir det supermysigt med belysning och sommarhalvåret frodas det i backen med härlig stämning!
Verkligen ingenting som gått fel kvällarna på Magnolia! Ett riktigt go-to ställe!
| Av | Snittbetyg | Antal |
|
Thatsup
|
4,2
|
12 |
Representerar du Magnolia?
Gör anspråk på den för att lättare kunna uppdatera viktig information.
På Magnolia serveras bland annat:
Magnolia ligger i prisklassen Mellanklass ($$$).
Ja, Magnolia har lunchserveringar.
Ja, vi har kategoriserat Magnolia som en restaurang som passar att ta med sig barnen till.
Ja, du kan beställa mat för avhämtning från Magnolia. De erbjuder take away-alternativ så att du kan ta med maten hem eller till picknicken.
Magnolia ligger på Blecktornsgränd 9, 118 24, Södermalm. I närheten ligger Mariatorget. Närmaste tunnelbana är Mariatorget (ca 300m).