Texten har översatts automatiskt.
Visa original »
Jag äter ofta på Laziza Baltzarsgatan och Dockan för att de har bra mat. Idag (20 maj 2022) på Dockan tog jag med mig 2 gäster från utlandet och vi kom in klockan 11:08 Bord 25. En av gästerna höll på att avsluta maten klockan 12:10 när vi blev kontaktade av servitrisen som berättade att restaurangen har 1 timmes middagspolicy. Då kom samma servitris tillbaka efter 2 minuter och sa till mig att "Jag har gäster som väntar utanför." Jag var aldrig medveten om denna policy och om det här är en ny, berättade ingen för oss i kassan (Förresten, damen i kassan var mer tillmötesgående). Jag skämdes över att vi var det enda bordet och kunderna behandlades på det sättet. Detta är frustrerande att servitrisen på Dockan-filialen främst riktade sig till oss och jag blev generad av denna attityd med andra kunder som tittade på oss. Vi fann också att platser utanför var tillgängliga. Jag hoppas att restaurangen kan undersöka detta och utbilda personalen i att kommunicera ordentligt med gästerna. Din mat rekommenderas utan tvekan starkt och annan personal var varm och artig. Men den här servitrisen som berättade för oss kunder (som uppenbarligen tuggade sista skeden mat och den andra hade kaffe) att lämna platsen två gånger inom loppet av 2 minuter var väldigt oförskämd. Vi lämnade platsen runt 12:15.
Jag äter ofta på Laziza Baltzarsgatan och Dockan för att de har bra mat. Idag (20 maj 2022) på Dockan tog jag med mig 2 gäster från utlandet och vi kom in klockan 11:08 Bord 25. En av gästerna höll på att avsluta maten klockan 12:10 när vi blev k...
Visa hela »