Recension av Wasahof – av My J.
Varit på Wasahof vid två tillfällen. Ena gången med familjen, andra gången med kärleken. Fungerar lika bra både och! Ät skaldjur här! Ostron, gratinerad hummer och skagenröra! Jättegott!
Varit på Wasahof vid två tillfällen. Ena gången med familjen, andra gången med kärleken. Fungerar lika bra både och! Ät skaldjur här! Ostron, gratinerad hummer och skagenröra! Jättegott!