Jag har varit på Dayspa ett tiotal gånger & fullkomligt njutit av varenda minut då massörerna är fantastiska där. Även jag har bett om att få boka en särskild massör & då fått till svar att man inte kan boka en särskild då alla anses likvärdiga i sina utföranden. Fint att de inte särskiljer på sin personal, men som kund borde det vara en självklarhet att få den valmöjligheten. Som nedanstående skribenter är detta något även jag lagt märke till, men inte direkt klagat på då jag inte vart säker på om det bara var mig eller min klocka det vart fel på, men att tiden kapas av ca 10 min vid varje tillfälle stämmer. Måhända att de anser att tiden som man klär av sig på före & innan räknas in i betald tid? Idag var dock sista gången jag bokade massage på DaySpa. Jag ringer & vill boka tid, allt går smidigt tills det är dags att välja sideorders som jag alltid tackat nej till alla tidigare gånger utan att problem uppstått. Denna gången informeras jag att konceptet är uppbyggt på att man lägger till sideorders till sin massage vilket gör att jag ifrågasätter om detta är ett tvång. Killen talar om att det låter så negativt att se det som ett tvång, men då jag talar om att jag aldrig fått DEN infon tidigare de senaste 2 åren så kommer detta som en nyhet för mig. Jag bestämmer mig för att inte boka då jag inte vill känna mig tvingad att lägga till något jag inte behöver & får till svar att det måste vara för att jag inte vill betala för något som är värt pengarna. Jag gör en liknelse i att om jag skulle gå till Mc'Donalds och beställa hamburgare, måste jag då betala för en sideorders som jag INTE vill ha BARA för att det ingår i deras koncept? Killen i telefonen talar nu om för mig att han ser att jag bara varit hos dem 1 gång under förra året & inte 4 gånger som jag påstår & tillrättavisar mig med att jag minsann "kommit undan" med att slippa betala för sideorders. Jag har inte ens varit medveten om att jag "sluppit" något då det ALDRIG varit ett problem när jag tackat nej till sideorders vid förfrågan. Han inte bara ifrågasatte min ärlighet, utan indirekt påstod att jag skulle vara snål, samt fick mig att känna mig väldigt olustig & dumförklarad vid vårt samtal. Efter att ha läst de dåliga recensionerna de fått så bör de se över sin kundservice. Jag har varit med om dåligt bemötande förr, men detta tar priset & de har förlorat mina rekommendationer samt mig som kund. Jag ångrar bittert att jag rekommenderat nära & kära som gått dit, jag ångrar att jag försvarat DaySpa då 2 av mina vänner var missnöjda med sitt besök. Jag ser nu att det finns flera anledningar till missnöje.
Jag har varit på Dayspa ett tiotal gånger & fullkomligt njutit av varenda minut då massörerna är fantastiska där. Även jag har bett om att få boka en särskild massör & då fått till svar att man inte kan boka en särsk...